הסכם תנאי שימוש ומדיניות שירות - Zypp
עדכון אחרון: 23/04/2025
1. מבוא והסכמה להתקשרות
מסמך זה ("ההסכם", "תנאי השימוש", "התנאים") מהווה הסכם משפטי מחייב ובלתי חוזר בין חברת Zypp , ע.פ. 312183478, לרבות חברות הבת שלה, חברות מסונפות, דירקטורים, מנהלים, עובדים, יועצים, סוכנים ושותפים עסקיים ("החברה", "Zypp", "אנו", "אנחנו", "שלנו") לבין כל ישות משפטית, יחיד או תאגיד, המשתמש, ניגש, מוריד, מתקין או מנסה להשתמש בפלטפורמת Zypp, לרבות אתר האינטרנט, האפליקציה הסלולרית, ממשקי המשתמש, התכונות, השירותים והתוכן הכלולים בהם ("המשתמש", "אתה", "שלך").
עצם הגישה, השימוש, ההרשמה או ההתקנה של הפלטפורמה מהווים הסכמה מפורשת, מודעת ובלתי מסויגת מצדך לכל התנאים המפורטים בהסכם זה, ללא כל הסתייגות. במידה ואינך מסכים לאיזה מהתנאים המפורטים להלן, הנך נדרש להימנע מכל שימוש בפלטפורמה, לרבות גישה, התקנה, הרשמה או כל פעולה אחרת.
בהתאם לתקנות החוק להגנת הצרכן (גילוי נאות בעסקאות צרכניות), תשע"ו-2015, וחוק החוזים האחידים, תשמ"ג-1982, החברה מביאה לידיעת המשתמש כי הסכם זה מכיל תנאים המגבילים, מסייגים או מתנים על זכויות המשתמש, ועל המשתמש לקרוא אותם בעיון.
2. הגדרות ופרשנות
למונחים הבאים בהסכם זה תהא המשמעות המפורטת לצדם, אלא אם הקשר הדברים מחייב אחרת:
2.1 "הפלטפורמה" - משמעה אתר האינטרנט של Zypp על כל דפיו ותוכנו, לרבות כתובות האינטרנט www.zypp.co.il וכל דומיין אחר בבעלות החברה, האפליקציה הסלולרית של Zypp, ממשקי התכנות (API), כלי התוכנה, הממשקים, התכונות, הפונקציונליות, השירותים והתוכן הזמינים דרכם.
2.2 "השירותים" - משמעם שירותי התיווך המקוונים המסופקים באמצעות הפלטפורמה, המאפשרים למשתמשים להזמין ו/או להציע שירותי הסעות, הסעות משותפות, תחבורה, שליחויות והשכרת כלי רכב.
2.3 "משתמש" - כל ישות משפטית, בין אם יחיד או תאגיד, אשר ניגשת, משתמשת, נרשמת, מורידה או מתקינה את הפלטפורמה בכל דרך שהיא.
2.4 "נוסע" - משתמש המזמין שירותי הסעה או תחבורה דרך הפלטפורמה.
2.5 "ספק שירות" - משתמש המציע שירותי הסעה, תחבורה או שליחויות דרך הפלטפורמה, לרבות נהגים עצמאיים, חברות הסעות, חברות תחבורה וגופים אחרים.
2.6 "הזמנה" - בקשה לשירותי הסעה, תחבורה או שליחות שהוגשה על ידי נוסע דרך הפלטפורמה.
2.7 "תוכן משתמש" - כל חומר, מידע, נתונים, טקסט, תמונות, גרפיקה, לוגו, סימני מסחר, שמות, אייקונים, צילומים, הקלטות קול, הקלטות וידאו, דעות, תגובות, ביקורות, הערכות, דירוגים או תוכן אחר מכל סוג שהוא המועלה, משודר, נשלח, מפורסם או מועבר על ידי משתמש באמצעות הפלטפורמה.
2.8 "מידע אישי" - כל מידע הנוגע לאדם מזוהה או ניתן לזיהוי, ישירות או בעקיפין, כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ובתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז-2017.
2.9 "כוח עליון" - אירועים בלתי צפויים ובלתי נשלטים, לרבות אך לא רק, מלחמה, פעולות איבה, טרור, התקפות סייבר, הפרעות ברשת האינטרנט, שיבושים בתקשורת, מעשה או מחדל של צד שלישי שאינו בשליטת החברה, שביתות, השבתות, אסונות טבע, מגיפות, צווים ממשלתיים, והוראות חוק חדשות.
בכל מקרה של סתירה בין הוראות הסכם זה לבין דברי הסבר או פרסום כלשהם בדבר השירותים, תגברנה הוראות הסכם זה. כותרות הסעיפים נועדו לנוחות בלבד ואין לפרש את תוכנו של ההסכם על פיהן.
3. רישום, וריפיקציה וניהול חשבון
3.1 חשבון משתמש
3.1.1 על מנת להשתמש בשירותים, הנך נדרש ליצור חשבון משתמש באמצעות הליך הרישום המפורט בפלטפורמה. יצירת חשבון מותנית בהסכמתך המלאה לתנאי הסכם זה.
3.1.2 הנך מתחייב ומצהיר בזאת כי כל המידע שתספק במהלך הליך הרישום ובכל שימוש בפלטפורמה הינו מדויק, מלא, עדכני ונכון. הנך מתחייב לעדכן את פרטי החשבון במקרה של שינוי כלשהו, וזאת ללא דיחוי.
3.1.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, לסרב לאשר פתיחת חשבון, להשעות חשבון, להגביל גישה לחשבון, או לסגור חשבון בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת.
3.2 אימות זהות וכשירות משפטית
3.2.1 לשם אבטחת הפלטפורמה והעמידה בדרישות רגולטוריות, החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לדרוש אימות זהות באמצעות הצגת תעודה מזהה רשמית, מסמכים תומכים נוספים ו/או אמצעי אימות אחרים.
3.2.2 לספקי שירות, החברה רשאית לדרוש אימות והצגת מסמכים נוספים, לרבות אך לא רק, רישיון נהיגה תקף, תעודת ביטוח, רישיון רכב, אישורי בטיחות, היתרים רגולטוריים וכל מסמך אחר הנדרש לפי כל דין.
3.2.3 הנך מצהיר ומתחייב בזאת כי הנך בגיר (מעל גיל 18) ובעל כשירות משפטית מלאה להתקשר בהסכם זה ולהשתמש בשירותים. משתמשים מתחת לגיל 18 רשאים להשתמש בפלטפורמה רק בהסכמה ופיקוח של הורה או אפוטרופוס חוקי.
3.2.4 החברה רשאית לדרוש מסמכים להוכחת הבגירות והכשירות המשפטית, לרבות תעודה מזהה רשמית, בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
3.3 אבטחת חשבון וסודיות
3.3.1 הנך נושא באחריות הבלעדית והמלאה לשמירה על סודיות פרטי הגישה לחשבונך, לרבות שם המשתמש, הסיסמה, קודי האימות והמכשירים המורשים.
3.3.2 הנך מסכים להודיע לחברה באופן מיידי על כל שימוש בלתי מורשה בחשבונך, חשד לפריצה, דליפת מידע, או כל הפרת אבטחה אחרת.
3.3.3 החברה לא תישא באחריות לכל אובדן, נזק, תביעה או חבות אחרת הנובעים או הקשורים לאי שמירה על סודיות פרטי הגישה לחשבונך ו/או לשימוש בלתי מורשה בחשבונך, בין אם היה בידיעתך ובין אם לאו.
3.3.4 הנך מתחייב שלא לשתף את פרטי החשבון שלך עם צד שלישי כלשהו, ושלא לאפשר לצד שלישי כלשהו להשתמש בחשבונך.
3.4 חשבונות מרובים והגבלות
3.4.1 נאסר עליך ליצור או להחזיק יותר מחשבון אחד ללא אישור מפורש בכתב מהחברה.
3.4.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות למזג חשבונות מרובים, להגביל את מספר החשבונות הפעילים במכשיר אחד, כתובת IP אחת או אזור גיאוגרפי אחד, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
3.4.3 נאסר עליך להתחזות לאדם אחר, להשתמש בפרטים של אדם אחר, או לספק מידע כוזב או מטעה במהלך הליך הרישום או השימוש בפלטפורמה.
4. השירותים ותיווך
4.1 מהות השירותים והיחסים המשפטיים
4.1.1 הפלטפורמה מהווה שוק מקוון ומערכת תיווך טכנולוגית בלבד, המאפשרת לנוסעים ולספקי שירות להתקשר ביניהם. החברה אינה מספקת שירותי הסעה, שליחויות או תחבורה בעצמה ואינה פועלת כספק שירותי תחבורה.
4.1.2 החברה אינה מעסיקה את ספקי השירות, ואין בין החברה לבין ספקי השירות יחסי עובד-מעביד, יחסי שליחות, יחסי שותפות או יחסי סוכנות מכל סוג שהוא. ספקי השירות הינם קבלנים עצמאיים הפועלים על אחריותם המלאה והבלעדית.
4.1.3 החברה אינה בעלים, מפעילה או שולטת בכלי הרכב המשמשים למתן השירותים על ידי ספקי השירות, ואינה אחראית למצבם, תחזוקתם, תקינותם, בטיחותם או עמידתם בדרישות החוק.
4.1.4 הנך מודע ומסכים בזאת כי בעצם השימוש בפלטפורמה נוצרת התקשרות חוזית ישירה בינך לבין ספק השירות, וכי החברה אינה צד להתקשרות זו, אלא פועלת כמתווכת בלבד.
4.2 זמינות השירותים והגבלות גיאוגרפיות
4.2.1 השירותים זמינים אך ורק באזורים גיאוגרפיים שבהם החברה מציעה את השירותים, כפי שמצוין בפלטפורמה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להרחיב, לצמצם או לשנות את האזורים הגיאוגרפיים שבהם השירותים זמינים, בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
4.2.2 החברה אינה מתחייבת לזמינות השירותים בכל אזור גיאוגרפי, בכל זמן, או במקרים של ביקוש גבוה, תנאי מזג אוויר קיצוניים, אירועים מיוחדים, כוח עליון או כל תנאי אחר העלול להשפיע על זמינות השירותים.
4.2.3 המשתמש מודע לכך שזמינות השירותים עשויה להיות מוגבלת או מושפעת מגורמים שונים, לרבות אך לא רק, מצב התנועה, עומס בכבישים, מזג אוויר, דרישות רגולטוריות מקומיות, זמינות ספקי שירות וכוח עליון.
4.3 הגבלת גישה ושימוש
4.3.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, להגביל, להשעות או לחסום את גישתך לפלטפורמה או לשירותים, באופן זמני או קבוע, מכל סיבה שהיא וללא מתן הודעה מוקדמת.
4.3.2 החברה רשאית לשנות, להשעות, להפסיק או להגביל כל היבט של הפלטפורמה או השירותים, לרבות זמינות תכונות, פונקציות או שירותים מסוימים, בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת.
4.3.3 הנך מסכים שלא להשתמש באמצעים אוטומטיים, תוכנות, רובוטים, זחלנים, כלי כריית מידע או אמצעים טכנולוגיים אחרים לגישה לפלטפורמה, לאיסוף מידע ממנה או לשימוש בה.
5. תהליך הזמנה, מחירים ותשלומים
5.1 הזמנת שירות
5.1.1 הזמנת שירות דרך הפלטפורמה מחייבת מילוי מדויק ומלא של כל הפרטים הנדרשים, לרבות אך לא רק, מיקום איסוף, יעד, מועד, מספר נוסעים, סוג הרכב המבוקש, ודרישות מיוחדות.
5.1.2 הזמנה שהוגשה דרך הפלטפורמה מהווה הצעה בלבד, אשר עשויה להתקבל או להידחות על ידי ספקי שירות זמינים.
5.1.3 חוזה מחייב לביצוע השירות נוצר רק בעת קבלת אישור סופי מספק השירות. החברה אינה מתחייבת לזמינות ספקי שירות או לקבלת הזמנתך.
5.1.4 הנך מסכים ומאשר כי החברה רשאית לשמור, לעבד ולהעביר את פרטי ההזמנה לספקי שירות פוטנציאליים לצורך קבלת הצעות ו/או אישור ההזמנה.
5.2 מחירים, אגרות ודמי שירות
5.2.1 המחירים המוצגים בפלטפורמה הינם הערכות בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לגורמים שונים, לרבות אך לא רק, מרחק נסיעה בפועל, זמן נסיעה, מסלול, תנאי תנועה, תעריפים דינמיים, שעות שיא, עומס בביקוש, אירועים מיוחדים וכוח עליון.
5.2.2 בנוסף למחיר הבסיסי, עשויים לחול דמי שירות, עמלת תיווך, דמי טיפול, מע"מ וכל מס או היטל אחר החל על פי דין. המשתמש יישא בכל התשלומים, המיסים והעמלות הנלווים, כפי שיצוינו בפלטפורמה.
5.2.3 תעריפים מיוחדים או נוספים עשויים לחול במקרים מיוחדים, לרבות אך לא רק, זמני המתנה ממושכים, שינויי יעד, שינויי מסלול, חניות ביניים, שימוש בכבישי אגרה, דמי חניה, סיוע בהעמסת מטען חריג, נסיעה לאזורים מרוחקים, או נסיעה במזג אוויר קיצוני.
5.2.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירים, התעריפים, העמלות ודמי השירות בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא מתן הודעה מוקדמת.
5.3 שיטות תשלום, גבייה וחיובים
5.3.1 הנך מתחייב לשלם עבור כל השירותים שהזמנת באמצעות הפלטפורמה, וכן עבור כל עמלה, מס, היטל או תשלום נלווה, בהתאם לתנאים המפורטים בהסכם זה ובמדיניות המחירים של החברה.
5.3.2 הפלטפורמה מקבלת מגוון שיטות תשלום, כפי שמפורט בפלטפורמה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, להסיר או לשנות את שיטות התשלום המקובלות, בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת.
5.3.3 בהזנת פרטי תשלום בפלטפורמה, הנך מאשר לחברה, או לצדדים שלישיים הפועלים מטעמה, לגבות, לחייב או לחדש חיובים מאמצעי התשלום שלך עבור:
- (א) השירותים שהזמנת;
- (ב) נזקים שנגרמו לרכב או לספק השירות;
- (ג) דמי ביטול, דמי שינוי או דמי "אי-הופעה";
- (ד) דמי שירות, עמלות, מיסים והיטלים;
- (ה) תשלומים נוספים כמפורט בהסכם זה או בפלטפורמה.
5.3.4 במקרה של כישלון בביצוע תשלום, פרטי תשלום לא תקפים, או דחיית חיוב, החברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות את החוב בכל אמצעי חוקי, לרבות שימוש באמצעי תשלום חלופיים שסיפקת, הפעלת סוכנות גבייה, פנייה לערכאות משפטיות וכל אמצעי אחר העומד לרשותה על פי דין.
5.3.5 אתה מסכים ומאשר כי לחברה הזכות לבצע אימות מוקדם, עסקת בדיקה או להחזיק בפיקדון באמצעי התשלום שלך, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
5.4 קבלות, חשבוניות ומדיניות החזרים
5.4.1 חשבוניות וקבלות יונפקו בהתאם להוראות הדין החל ויישלחו לכתובת הדואר האלקטרוני המקושרת לחשבונך.
5.4.2 כל בקשה להחזר כספי תטופל בהתאם למדיניות הביטולים וההחזרים המפורטת בסעיף 6 להלן.
5.4.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לקזז מכל החזר או זיכוי כל חוב קיים, דמי טיפול, עמלות או כל תשלום אחר שהמשתמש חייב לחברה.
6. ביטולים, שינויים והחזרים
6.1 מדיניות ביטולים ושינויים
6.1.1 ביטול על ידי הנוסע:
- (א) ביטול טרם אישור ההזמנה על ידי ספק שירות - אין דמי ביטול.
- (ב) ביטול לאחר אישור ההזמנה:
- (1) ביטול 24 שעות או יותר לפני מועד האיסוף המתוכנן - החזר של 95% מסכום ההזמנה (ניכוי דמי טיפול בשיעור 5%).
- (2) ביטול בין 12 ל-24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן - החזר של 50% מסכום ההזמנה.
- (3) ביטול פחות מ-12 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן - ללא החזר כספי.
- (4) אי-הופעה ("No-Show") ללא הודעת ביטול - חיוב מלא (100%) של סכום ההזמנה.
6.1.2 מדיניות השינויים:
- (א) בקשות לשינוי בפרטי ההזמנה כפופות לאישור ולזמינות.
- (ב) שינויים משמעותיים בהזמנה עשויים להיחשב כביטול והזמנה חדשה, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- (ג) שינויים בהזמנה עשויים להיות כרוכים בעלויות נוספות, לרבות הפרשי מחיר ודמי שינוי.
- (ד) שינוי בהזמנה פחות מ-6 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן כפוף לדמי טיפול בשיעור של 10% מסכום ההזמנה, בנוסף להפרשי מחיר.
6.1.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות הביטולים והשינויים בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
6.2 ביטול או שינוי על ידי ספק השירות או החברה
6.2.1 במקרה של ביטול הזמנה על ידי ספק השירות לאחר אישורה, החברה תעשה מאמצים סבירים למצוא ספק שירות חלופי. אם לא ניתן למצוא חלופה מתאימה, יינתן החזר מלא (100%) של סכום ההזמנה.
6.2.2 החברה רשאית לבטל או לשנות את פרטי ההזמנה בכל עת, מכל סיבה שהיא, לרבות אך לא רק, חשש לפעילות הונאה, סיכוני בטיחות, כוח עליון, אי זמינות ספקי שירות, תנאי מזג אוויר קיצוניים, אירועי חירום או הנחיות מרשויות מוסמכות.
6.2.3 למעט החזר כספי בהתאם לסעיף 6.2.1 לעיל, לא תהיה זכאי לכל פיצוי, שיפוי או סעד נוסף בגין ביטול או שינוי הזמנה על ידי ספק השירות או החברה.
6.3 החזרים ועיבוד בקשות
6.3.1 כל בקשה להחזר כספי בגין ביטול או שינוי תוגש באמצעות הפלטפורמה או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה בתוך 7 ימים קלנדריים ממועד הביטול או ממועד השירות המתוכנן, לפי המוקדם מביניהם. בקשות שיוגשו לאחר מועד זה לא יטופלו ולא יזכו בהחזר כספי.
6.3.2 החזרים כספיים, במידה ויאושרו, יבוצעו באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו בוצע החיוב המקורי, אלא אם צוין אחרת על ידי החברה. זמני עיבוד ההחזר עשויים להשתנות בהתאם למדיניות הגורם הפיננסי הרלוונטי ועשויים להימשך עד 30 ימי עסקים.
6.3.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לבקשת החזר או לאשר החזר חלקי בלבד במקרים של שימוש לרעה במדיניות הביטולים, דפוס של ביטולים תכופים, חשד להונאה או הפרה של תנאי הסכם זה.
6.3.4 על אף האמור בכל מקום אחר בהסכם זה, החברה לא תאשר החזר כספי במקרים הבאים:
- (א) שירות שכבר בוצע, באופן מלא או חלקי;
- (ב) טענות בדבר איכות השירות שלא הועלו במהלך השירות או מיד לאחריו;
- (ג) אי-הופעה ללא הודעת ביטול מוקדמת;
- (ד) ביטול בניגוד למדיניות הביטולים המפורטת בסעיף 6.1;
- (ה) בקשות המבוססות על נסיבות אשר אינן בשליטת החברה, לרבות תנאי מזג אוויר, מצב תנועה, עיכובים או פעולות של רשויות ממשלתיות.
7. כללי התנהגות, מדיניות שימוש והגבלות
7.1 התחייבויות המשתמש והתנהגות מותרת
7.1.1 הנך מתחייב להשתמש בפלטפורמה ובשירותים בהתאם לכל דין ותקנה החלים עליך, ובאופן חוקי, הולם, ראוי ומכבד.
7.1.2 הנך מתחייב לכבד את פרטיותם, בטיחותם ורכושם של ספקי השירות, הנוסעים האחרים, עוברי אורח וכל צד שלישי אחר במהלך השימוש בפלטפורמה ובשירותים.
7.1.3 הנך מתחייב לפעול בתום לב ובהגינות בכל הנוגע להזמנת שירותים, ביטולם, דירוג ספקי שירות, ודיווח על בעיות או תקלות.
7.2 התנהגות אסורה והפרות
7.2.1 בשימוש בפלטפורמה ובשירותים, חל איסור מוחלט על:
- (א) התנהגות פוגענית: התנהגות מטרידה, מאיימת, מפחידה, תוקפנית, מפלה, גזענית, פוגענית, משפילה או מזיקה כלפי נהגים, נוסעים, עובדי החברה או כל אדם אחר;
- (ב) נזק לרכוש: גרימת נזק מכוון או רשלני לרכב, לציוד או לרכוש אחר של ספקי השירות או של צד שלישי כלשהו;
- (ג) חומרים אסורים: הכנסת נשק מכל סוג, חומרים מסוכנים, סמים אסורים, אלכוהול בכמויות מופרזות, חומרי נפץ, חומרים דליקים או כל חומר אחר המהווה סכנה בטיחותית או המנוגד להוראות כל דין;
- (ד) פעילות בלתי חוקית: שימוש בשירותים לביצוע פעילות בלתי חוקית, הברחה, הסעת נוסעים לא מורשים, מתן שירותי הסעה ללא היתר, או כל פעילות אחרת המנוגדת להוראות כל דין;
- (ה) הונאה ומרמה: מסירת מידע כוזב, שקרי או מטעה, זיוף מסמכים, התחזות לאדם אחר, שימוש לרעה בפרטי תשלום, או פעולות אחרות שמטרתן להונות את החברה, ספקי השירות או משתמשים אחרים;
- (ו) הטרדה מינית: התנהגות בעלת אופי מיני, מילולית או פיזית, המופנית כלפי נהגים, נוסעים או כל אדם אחר, או יצירת סביבה מטרידה, עוינת או פוגענית;
- (ז) ניצול לרעה: ניצול לרעה של הפלטפורמה, מערכות התשלום, מדיניות הביטולים או כל מדיניות או מנגנון אחר של החברה;
- (ח) פרסום לא מורשה: שימוש בפלטפורמה לצורך פרסום, שיווק, או קידום עסקים או שירותים אחרים ללא אישור מפורש מהחברה;
- (ט) איסוף מידע: איסוף או גילוי מידע אישי של נהגים, נוסעים או משתמשים אחרים ללא הסכמה מפורשת;
- (י) הפרעה לפלטפורמה: כל פעולה שנועדה להפריע, לשבש, לפגוע או להגביל את הפעולה התקינה של הפלטפורמה או הגישה אליה.
7.2.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לספק שירותים, להשעות או לסגור חשבונות, ולנקוט בכל אמצעי אחר הנדרש במקרה של הפרה או חשד סביר להפרה של כללי ההתנהגות המפורטים לעיל.
7.3 מערכת דירוג ומשוב
7.3.1 הפלטפורמה מאפשרת לנוסעים ולספקי שירות לדרג זה את זה ולספק משוב על השירות. הנך מסכים ומאשר כי החברה רשאית לפרסם את הדירוגים והמשובים באופן פומבי או פנימי.
7.3.2 הנך מתחייב לספק דירוגים ומשובים אמיתיים, מדויקים והוגנים, המבוססים על חוויית השירות האמיתית שלך.
7.3.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות להסיר או לערוך דירוגים ומשובים שהינם פוגעניים, מסיתים, משמיצים, שקריים, מטעים או מפרים את תנאי הסכם זה בכל דרך שהיא.
7.3.4 החברה עשויה להשתמש בדירוגים ובמשובים כבסיס להחלטות בנוגע לחשבונות משתמשים, לרבות החלטות להגביל או להפסיק את השימוש בפלטפורמה או בשירותים.
7.4 שימוש בפלטפורמה ובתוכן
7.4.1 הנך מתחייב שלא:
- (א) להשתמש בפלטפורמה באופן המנוגד לכל דין, תקנה או הוראה של רשות מוסמכת;
- (ב) לבצע פעולות העלולות להעמיס יתר על עומס, לפגוע, להשבית או לגרום נזק לפלטפורמה או לשרתים של החברה;
- (ג) לעקוף, להסיר, לשבש, להשבית או להפריע בכל דרך אחרת לאמצעי האבטחה של הפלטפורמה;
- (ד) לבצע הנדסה לאחור, לפרק, לשנות או ליצור יצירות נגזרות של הפלטפורמה או כל חלק ממנה;
- (ה) לגשת לפלטפורמה באמצעות רובוטים, זחלנים, כלי כריית מידע, שאיבת מסכים או אמצעים אוטומטיים אחרים;
- (ו) לאסוף, להשיג או לאגור מידע אישי של משתמשים אחרים;
- (ז) להפיץ וירוסים, סוסים טרויאניים, תולעים, פצצות לוגיות, תוכנות ריגול או כל קוד מחשב זדוני אחר.
8. אחריות, הגבלת אחריות וכתב ויתור
8.1 הצהרות אי-אחריות ופטור מאחריות
8.1.1 הפלטפורמה והשירותים מסופקים על בסיס "AS IS" ו-"AS AVAILABLE", ללא כל אחריות מכל סוג שהוא, מפורשת או משתמעת. החברה מתנערת במפורש, עד למידה המרבית המותרת על פי דין, מכל אחריות, לרבות אך לא רק, אחריות משתמעת לסחירות, התאמה למטרה מסוימת, אי-הפרה, דיוק, שלמות, אמינות, בטיחות, זמינות או חופש מוירוסים או רכיבים מזיקים אחרים.
8.1.2 החברה אינה מתחייבת כי:
- (א) הפלטפורמה תענה על דרישותיך או ציפיותיך;
- (ב) הפלטפורמה תהיה זמינה ברציפות, ללא הפרעות, באופן בטוח או נטול שגיאות;
- (ג) השירותים יסופקו בזמן, בבטחה, ללא עיכובים או ליקויים;
- (ד) כל מידע שתקבל באמצעות הפלטפורמה יהיה מדויק, מהימן או מלא;
- (ה) פגמים או שגיאות בפלטפורמה יתוקנו.
8.1.3 החברה אינה צד לחוזה בינך לבין ספק השירות ואינה אחראית לטיב השירות המסופק על ידי ספקי השירות, לרבות אך לא רק, איכות השירות, בטיחות, אמינות, דיוק, כשירות הנהג, מצב הרכב, עמידה בלוחות זמנים או כל היבט אחר של השירות.
8.1.4 החברה אינה מספקת ואינה אחראית לכיסוי ביטוחי לנוסעים, לספקי שירות או לצדדים שלישיים. האחריות לביטוח מתאים ומספק מוטלת באופן בלעדי על המשתמש ו/או על ספק השירות, בהתאם לתפקידם.
8.2 הגבלת אחריות
8.2.1 עד למידה המרבית המותרת על פי דין, החברה, חברות הבת שלה, חברות מסונפות, דירקטורים, מנהלים, עובדים, סוכנים, שותפים ונותני רישיונות לא יישאו באחריות לכל נזק ישיר, עקיף, מקרי, מיוחד, תוצאתי או עונשי, לרבות אך לא רק, אובדן רווחים, אובדן נתונים, אובדן מוניטין, אובדן הזדמנות עסקית, הפרעה לעסקים, פגיעה רגשית או כל אובדן או נזק אחר הנובעים מ:
- (א) השימוש שלך או חוסר היכולת להשתמש בפלטפורמה או בשירותים;
- (ב) כל עסקה או יחסים בינך לבין ספק שירות או צד שלישי אחר;
- (ג) התנהגות, מחדל או פעולה של כל משתמש, ספק שירות או צד שלישי;
- (ד) גישה בלתי מורשית לשרתי החברה, למידע אישי או לתכנים אחרים;
- (ה) הפסקת פעילות, שגיאות, כשלים או עיכובים בפעולת הפלטפורמה;
- (ו) וירוסים, תוכנות זדוניות או תוכן מזיק אחר שעשוי להיות מועבר דרך הפלטפורמה;
- (ז) תוכן, התנהגות, פעולות או מחדלים של צדדים שלישיים;
- (ח) כל אובדן או נזק הנובעים מהסתמכות על מידע או תוכן המוצגים בפלטפורמה.
8.2.2 הגבלת האחריות המפורטת בסעיף זה תחול בין אם החברה הייתה מודעת או אמורה הייתה להיות מודעת לאפשרות התרחשות הנזקים האמורים ובין אם לאו, ובין אם הסעד הבלעדי המפורט בהסכם זה לא השיג את מטרתו העיקרית.
8.2.3 בכל מקרה, האחריות המצטברת הכוללת של החברה הנובעת מהסכם זה או בקשר אליו, בין אם במסגרת חוזה, נזיקין (לרבות רשלנות), אחריות מוצר, אחריות מוחלטת או כל תיאוריה משפטית אחרת, לא תעלה על הסכום ששילמת לחברה עבור השירותים במהלך 12 החודשים שקדמו לאירוע הנטען, או 1,000 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
8.3 שיפוי
8.3.1 הנך מתחייב לשפות, להגן ולפטור מאחריות את החברה, חברות הבת שלה, חברות מסונפות, דירקטורים, מנהלים, עובדים, סוכנים ושותפים מפני כל תביעה, דרישה, הפסד, נזק, הוצאה, חבות ועלות (לרבות הוצאות ושכר טרחת עורכי דין) הנובעים או הקשורים ל:
- (א) שימושך בפלטפורמה או בשירותים;
- (ב) הפרה של הסכם זה או כל חוק, תקנה או זכויות של צד שלישי;
- (ג) כל מידע, תוכן או חומר שתעלה, תפרסם או תעביר דרך הפלטפורמה;
- (ד) סכסוך או מחלוקת בינך לבין ספק שירות או משתמש אחר;
- (ה) התנהגות מזיקה, רשלנית או בלתי חוקית מצדך.
8.3.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות, על חשבונה, לקחת על עצמה את ההגנה והשליטה הבלעדית בכל עניין הכפוף לשיפוי מצדך, ובמקרה כזה הנך מתחייב לשתף פעולה עם החברה בהגנה על תביעות אלה.
9. קניין רוחני וזכויות שימוש
9.1 בעלות על הפלטפורמה
9.1.1 כל זכויות הקניין הרוחני בפלטפורמה ובתוכן שלה, לרבות אך לא רק, זכויות יוצרים, פטנטים, סימני מסחר, סודות מסחריים, מאגרי מידע, אלגוריתמים, ממשקי משתמש, קוד מחשב, עיצובים גרפיים, לוגו, שמות מסחריים, סימני שירות, שמות דומיין, מידע טכני ומידע קנייני אחר (בין אם רשומים ובין אם לאו) הינם קניינה הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים שהעניקו לה רישיון.
9.1.2 שום דבר בהסכם זה לא יפורש כמעניק לך בעלות או זכויות קניין אחרות בפלטפורמה, בתוכן שלה או בסימני המסחר של החברה.
9.2 רישיון שימוש מוגבל
9.2.1 בכפוף לעמידתך בכל תנאי הסכם זה, החברה מעניקה לך רישיון מוגבל, אישי, בלתי בלעדי, בלתי ניתן להעברה, ללא תמלוגים וניתן לביטול, להשתמש בפלטפורמה למטרות אישיות ולא מסחריות בלבד.
9.2.2 הרישיון אינו כולל את הזכות:
- (א) להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, להשכיר, להשאיל, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשדר, להקרין, לשנות, להתאים, לתרגם, ליצור יצירות נגזרות, להעביר, לפרסם או לנצל מסחרית בכל דרך אחרת את הפלטפורמה או כל חלק ממנה;
- (ב) להעניק רישיון משנה, להקצות או להעביר את זכויותיך תחת הסכם זה לכל צד שלישי;
- (ג) לבצע הנדסה לאחור, לפרק או לנסות לחלץ את קוד המקור של הפלטפורמה;
- (ד) להסיר, להסתיר או לשנות הודעות קניין, סימני זכויות יוצרים, סימני מסחר או הודעות אחרות הכלולות בפלטפורמה;
- (ה) לעקוף או להפריע לאמצעי האבטחה או להגנות טכנולוגיות אחרות המשולבות בפלטפורמה;
- (ו) להשתמש בפלטפורמה לפיתוח מוצר או שירות מתחרה.
9.3 תוכן משתמש
9.3.1 במסגרת השימוש בפלטפורמה, אתה עשוי להעלות, לפרסם או להעביר תוכן כגון פרטים אישיים, מידע על נסיעות, דירוגים, ביקורות, תגובות, תמונות, הקלטות או תכנים אחרים ("תוכן משתמש").
9.3.2 הנך מצהיר ומתחייב כי:
- (א) הנך בעל הזכויות או בעל הרשאה כדין לכל תוכן משתמש שהנך מעלה, מפרסם או מעביר;
- (ב) תוכן המשתמש שלך אינו מפר או מפירים זכויות קניין רוחני, פרטיות, פרסום או זכויות אחרות של צד שלישי כלשהו;
- (ג) תוכן המשתמש שלך אינו כולל מידע שקרי, מטעה, פוגעני, מאיים, משמיץ, מטריד, גס, מיני, גזעני, בלתי חוקי או בלתי הולם בכל דרך אחרת;
- (ד) תוכן המשתמש שלך עומד בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים.
9.3.3 הנך מעניק לחברה רישיון עולמי, לא בלעדי, נצחי, בלתי חוזר, ניתן להעברה, ניתן להענקת רישיון משנה וללא תמלוגים, להשתמש, להעתיק, לשנות, להתאים, לפרסם, לתרגם, להפיץ, לבצע בפומבי, להציג בפומבי וליצור יצירות נגזרות מתוכן המשתמש שלך למטרות הפעלת, פיתוח, אספקת וקידום הפלטפורמה והשירותים.
9.3.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות, אך אינה מחויבת, לסקור, לנטר, לערוך או להסיר כל תוכן משתמש, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת ומכל סיבה שהיא, ללא מתן הודעה מוקדמת.
10. פרטיות ועיבוד נתונים
10.1 מדיניות פרטיות
10.1.1 השימוש בפלטפורמה ובשירותים כפוף למדיניות הפרטיות של החברה, המהווה חלק בלתי נפרד מהסכם זה. מדיניות הפרטיות המלאה זמינה בכתובת: [כתובת מדיניות הפרטיות].
10.1.2 השימוש בפלטפורמה מהווה הסכמה מפורשת ומודעת מצדך לאיסוף, שימוש, עיבוד, אחסון, העברה וגילוי של המידע האישי שלך כמפורט במדיניות הפרטיות.
10.2 איסוף ושימוש במידע
10.2.1 במסגרת השימוש בפלטפורמה ובשירותים, החברה אוספת ומעבדת מידע אישי, לרבות אך לא רק:
- (א) מידע זיהוי (שם, כתובת דוא"ל, מספר טלפון, תאריך לידה, וכו');
- (ב) מידע פיננסי (פרטי כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק, היסטוריית תשלומים);
- (ג) מידע מיקום (נתוני GPS, מיקומי איסוף ויעד);
- (ד) מידע על המכשיר (סוג מכשיר, מערכת הפעלה, גרסת אפליקציה, כתובת IP);
- (ה) מידע על השימוש (היסטוריית נסיעות, דפוסי שימוש, העדפות);
- (ו) תקשורת (תכתובות עם שירות לקוחות, הודעות בפלטפורמה);
- (ז) תוכן משתמש (דירוגים, ביקורות, תמונות);
- (ח) מידע נוסף שתבחר לספק.
10.2.2 החברה עשויה להשתמש במידע האישי שלך למטרות הבאות:
- (א) אספקת השירותים, לרבות חיבור בין נוסעים לספקי שירות;
- (ב) עיבוד תשלומים וניהול חשבונות;
- (ג) אימות זהות ומניעת הונאות;
- (ד) תקשורת עמך בנוגע לחשבונך, השירותים או שאלות;
- (ה) שיפור ופיתוח השירותים והפלטפורמה;
- (ו) שיווק וקידום מכירות;
- (ז) אכיפת תנאי השימוש והמדיניות;
- (ח) עמידה בהוראות חוק ודרישות רגולטוריות;
- (ט) הגנה על הזכויות והאינטרסים של החברה, המשתמשים וצדדים שלישיים.
10.3 העברת מידע לצדדים שלישיים
10.3.1 החברה עשויה לשתף את המידע האישי שלך עם הקטגוריות הבאות של צדדים שלישיים:
- (א) ספקי שירות (לצורך ביצוע השירות המבוקש);
- (ב) ספקי שירות ושותפים עסקיים המסייעים בתפעול הפלטפורמה (עיבוד תשלומים, אחסון ענן, אבטחת מידע, וכו');
- (ג) יועצים מקצועיים (רואי חשבון, עורכי דין, וכו');
- (ד) רשויות אכיפת חוק, רשויות רגולטוריות או גופים ממשלתיים אחרים בהתאם לדרישות החוק או צו בית משפט;
- (ה) חברות קשורות, חברות בנות וחברות בקבוצת Zypp;
- (ו) רוכשים פוטנציאליים או בפועל של עסקי החברה, במקרה של מיזוג, רכישה, ארגון מחדש, פירוק או אירוע דומה;
- (ז) צדדים שלישיים אחרים, בהסכמתך המפורשת.
10.3.2 החברה עשויה להעביר מידע אישי מחוץ לישראל, לרבות למדינות שאינן מספקות רמת הגנה זהה או דומה לחוקי הגנת המידע בישראל. בשימושך בפלטפורמה, הנך נותן את הסכמתך המפורשת להעברות בינלאומיות אלה של המידע האישי שלך.
10.4 תקופת שמירת נתונים
10.4.1 החברה תשמור את המידע האישי שלך כל עוד חשבונך פעיל או כנדרש למתן השירותים, ולאחר מכן לתקופות נוספות כנדרש או מותר על פי החוק החל, לרבות תקופות התיישנות, דרישות שמירת רשומות, יישוב מחלוקות, אכיפת הסכמים ומטרות עסקיות לגיטימיות אחרות.
10.4.2 לאחר שהמידע האישי שלך אינו נדרש עוד למטרות שלשמן הוא נאסף, החברה תנקוט צעדים סבירים למחוק או להפוך אותו לאנונימי, אלא אם שמירתו נדרשת על פי דין.
10.5 אבטחת מידע
10.5.1 החברה מיישמת אמצעי אבטחה טכניים, ארגוניים ופיזיים סבירים להגנה על המידע האישי שלך מפני גישה לא מורשית, שימוש לרעה, גילוי, שינוי או השמדה בלתי מורשים.
10.5.2 על אף האמצעים שהחברה נוקטת להגנה על המידע האישי שלך, אין באפשרותה להבטיח אבטחה מוחלטת של המידע המועבר באינטרנט או הנשמר במערכותיה. הנך מעביר מידע על אחריותך בלבד.
10.6 זכויות פרטיות
10.6.1 בהתאם לחוק הגנת הפרטיות הישראלי וחוקים רלוונטיים אחרים, עשויות להיות לך זכויות מסוימות ביחס למידע האישי שלך, לרבות:
- (א) הזכות לעיין במידע האישי שלך;
- (ב) הזכות לבקש תיקון מידע אישי שגוי או לא מדויק;
- (ג) הזכות לבקש מחיקת המידע האישי שלך בנסיבות מסוימות;
- (ד) הזכות להתנגד לעיבוד המידע האישי שלך בנסיבות מסוימות;
- (ה) הזכות להגביל את עיבוד המידע האישי שלך בנסיבות מסוימות;
- (ו) הזכות לקבל את המידע האישי שלך בפורמט מובנה, נפוץ וקריא מכונה, בנסיבות מסוימות.
10.6.2 למימוש זכויותיך, אנא פנה אלינו באמצעות פרטי הקשר המופיעים בסעיף 15 להלן. החברה תגיב לבקשתך בהתאם ללוחות הזמנים ולדרישות הקבועים בחוק החל.
11. סיום ההסכם, השעיה או הגבלת גישה
11.1 משך ההסכם
11.1.1 הסכם זה ייכנס לתוקף ברגע שתיגש, תשתמש, תוריד או תתקין את הפלטפורמה, ויישאר בתוקף עד לסיומו בהתאם לתנאים המפורטים בהסכם זה.
11.2 סיום על ידי המשתמש
11.2.1 באפשרותך לסיים את הסכם זה בכל עת על ידי סגירת חשבונך והפסקת השימוש בפלטפורמה ובשירותים. הוראות לסגירת חשבון מפורטות בפלטפורמה.
11.2.2 לא תהיה זכאי להחזר כספי כלשהו בגין תשלומים ששילמת טרם סיום ההסכם, אלא אם נקבע אחרת במפורש בהסכם זה או בחוק החל.
11.3 סיום או השעיה על ידי החברה
11.3.1 החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, ללא כל הודעה מוקדמת או אחריות, לסיים הסכם זה, לסגור את חשבונך, להשעות או להגביל את גישתך לפלטפורמה ולשירותים, באופן זמני או קבוע, מכל סיבה שהיא, לרבות אך לא רק:
- (א) הפרה או חשד סביר להפרה של הוראה כלשהי בהסכם זה;
- (ב) חשד לפעילות הונאה, בלתי חוקית או בלתי הולמת;
- (ג) התנהגות העלולה לגרום נזק או חבות לחברה, למשתמשים אחרים או לצדדים שלישיים;
- (ד) הפרעה לפעילות תקינה של הפלטפורמה או של משתמשים אחרים;
- (ה) קבלת דיווחים או תלונות מרובים מנוסעים, ספקי שירות או צדדים שלישיים;
- (ו) אי תשלום סכומים המגיעים לחברה;
- (ז) דרישות רגולטוריות, צווים משפטיים או דרישות רשויות מוסמכות;
- (ח) שימוש בפלטפורמה על ידי קטין ללא אישור הורה או אפוטרופוס;
- (ט) כל סיבה אחרת, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
11.3.2 במקרה של סיום או השעיה של חשבונך על ידי החברה, לא תהיה זכאי להחזר כספי כלשהו, אלא אם החברה תחליט אחרת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
11.4 תוצאות סיום ההסכם
11.4.1 עם סיום הסכם זה מכל סיבה שהיא:
- (א) זכותך להשתמש בפלטפורמה ובשירותים תפקע מיידית;
- (ב) תחדל מיד מכל שימוש בפלטפורמה ובשירותים;
- (ג) החברה תהיה רשאית למחוק או להשמיד כל מידע ותוכן הקשורים לחשבונך, למעט מידע שהחברה נדרשת לשמור על פי דין;
- (ד) כל הזמנה פעילה או עתידית תבוטל, אלא אם החברה תחליט אחרת לפי שיקול דעתה הבלעדי;
- (ה) תישא באחריות לכל התחייבות שנצברה טרם סיום ההסכם, לרבות תשלומים, נזקים או חבויות אחרות.
11.4.2 הוראות הסכם זה אשר מטבען אמורות להישאר בתוקף גם לאחר סיום ההסכם, יישארו בתוקף, לרבות אך לא רק, הוראות בנוגע לקניין רוחני, הגבלת אחריות, שיפוי, יישוב סכסוכים, ושמירת סודיות.
12. שינויים בהסכם, בפלטפורמה ובשירותים
12.1 שינויים בהסכם
12.1.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות, לעדכן, להוסיף או להסיר חלקים מהסכם זה בכל עת.
12.1.2 החברה תודיע על שינויים משמעותיים בהסכם באמצעות הודעה בפלטפורמה, דואר אלקטרוני, או כל אמצעי תקשורת אחר. המשך השימוש בפלטפורמה לאחר פרסום השינויים יהווה הסכמה מצדך לשינויים אלה.
12.1.3 אם אינך מסכים לשינויים בהסכם, עליך להפסיק מיד את השימוש בפלטפורמה ובשירותים ולסגור את חשבונך.
12.2 שינויים בפלטפורמה ובשירותים
12.2.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות, בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת, לשנות, להשעות, להפסיק, להגביל או להוסיף חלקים מהפלטפורמה או מהשירותים, לרבות אך לא רק:
- (א) תכונות, פונקציות, שירותים או תכנים בפלטפורמה;
- (ב) שעות פעילות, זמינות או תמיכת לקוחות;
- (ג) מגבלות על משך השימוש, מספר הזמנות, או זמינות השירותים;
- (ד) דרישות לחומרה, תוכנה, תקשורת או מערכות אחרות;
- (ה) הגבלות גיאוגרפיות או מגבלות אחרות על זמינות.
12.2.2 השימוש בגרסה עדכנית של הפלטפורמה עשוי להיות מחויב לצורך גישה לשירותים. הנך מסכים לעדכן את האפליקציה כנדרש או כמומלץ על ידי החברה או חנויות האפליקציות הרלוונטיות.
13. יישוב סכסוכים, בוררות וחוק חל
13.1 יישוב סכסוכים וגישור
13.1.1 טרם פנייה לערכאות משפטיות, הצדדים ינסו ליישב כל מחלוקת, תביעה או סכסוך הנובעים מהסכם זה או בקשר אליו, לרבות שאלות בנוגע לקיומו, תוקפו, הפרתו או סיומו ("סכסוך"), באמצעות משא ומתן בתום לב.
13.1.2 אם לא ניתן ליישב את הסכסוך באמצעות משא ומתן תוך 30 יום מיום מסירת הודעה על הסכסוך על ידי צד אחד למשנהו, כל צד רשאי להפנות את הסכסוך להליך גישור בפני מגשר מוסכם.
13.2 בוררות מחייבת
13.2.1 כל סכסוך שלא יושב באמצעות משא ומתן או גישור כאמור לעיל, יופנה לבוררות מחייבת ובלעדית בהתאם לחוק הבוררות, תשכ"ח-1968, ויוכרע על ידי בורר יחיד שימונה בהסכמת הצדדים, ובהעדר הסכמה, על ידי ראש לשכת עורכי הדין בישראל.
13.2.2 הליך הבוררות יתנהל בשפה העברית, בעיר תל אביב-יפו, ישראל.
13.2.3 הבורר יהיה כפוף לדין המהותי הישראלי, אך לא יהיה כפוף לכללי הפרוצדורה או דיני הראיות.
13.2.4 החלטת הבורר תהיה סופית ומחייבת את הצדדים, ופסק הבוררות יהיה ניתן לאכיפה בכל בית משפט מוסמך.
13.2.5 למרות האמור לעיל, כל צד רשאי לפנות לבית משפט מוסמך בבקשה לסעד זמני או מניעתי, וזאת מבלי שהדבר ייחשב כוויתור על זכותו לבוררות.
13.3 חוק חל וסמכות שיפוט
13.3.1 הסכם זה והשימוש בפלטפורמה ובשירותים יהיו כפופים לחוקי מדינת ישראל, ללא התייחסות לכללי ברירת הדין.
13.3.2 מבלי לגרוע מהוראות הבוררות המפורטות לעיל, לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו, ישראל, תהיה סמכות שיפוט בלעדית על כל מחלוקת או תביעה שאינה כפופה לבוררות.
13.4 ויתור על תביעות ייצוגיות
13.4.1 במידה המרבית המותרת על פי דין, הנך מוותר על זכותך להגיש תביעה ייצוגית או להשתתף כחבר בתביעה ייצוגית נגד החברה, עובדיה, מנהליה, דירקטורים, סוכנים או שותפים עסקיים בנוגע לכל סכסוך הנובע מהסכם זה או בקשר אליו.
13.4.2 כל הליך יישוב סכסוכים ינוהל על בסיס אינדיבידואלי בלבד, ולא במסגרת תביעה ייצוגית, תביעה קבוצתית, תביעה מאוחדת או סוג אחר של הליך ייצוגי.
14. הוראות כלליות
14.1 הסכם מלא
14.1.1 הסכם זה, יחד עם מדיניות הפרטיות ומדיניות העוגיות, מהווה את ההסכם המלא והבלעדי בינך לבין החברה בנוגע לשימוש בפלטפורמה ובשירותים, ומחליף כל הסכם, הבנה, מצג או התחייבות קודמים, בין בכתב ובין בעל פה.
14.2 היעדר ויתור
14.2.1 אי-אכיפה או ויתור על זכות או הוראה בהסכם זה על ידי החברה לא תהווה ויתור על אותה זכות או הוראה. כל ויתור על זכות או הוראה בהסכם זה יהיה תקף רק אם נעשה בכתב ונחתם על ידי נציג מורשה של החברה.
14.3 הפרדה
14.3.1 אם הוראה כלשהי בהסכם זה תיקבע כבלתי חוקית, בטלה או בלתי אכיפה על ידי בית משפט או טריבונל מוסמך, אזי ההוראה תופרד מהסכם זה במידה המינימלית הנדרשת, וכל שאר ההוראות ימשיכו להיות בתוקף ואכיפות במלואן.
14.4 המחאה
14.4.1 אינך רשאי להמחות, להעביר או להקצות את זכויותיך או חובותיך על פי הסכם זה, במלואן או בחלקן, לכל צד שלישי, ללא הסכמה מפורשת בכתב מאת החברה.
14.4.2 החברה רשאית להמחות או להעביר את זכויותיה וחובותיה על פי הסכם זה, במלואן או בחלקן, לכל צד שלישי, לרבות במקרה של מיזוג, רכישה, ארגון מחדש, מכירת נכסים או העברה אחרת של כל או רוב עסקי החברה, ללא צורך בהסכמתך.
14.5 כוח עליון
14.5.1 החברה לא תישא באחריות לאי-ביצוע או עיכוב בביצוע התחייבויותיה על פי הסכם זה, אם אי-הביצוע או העיכוב נובעים מאירועי כוח עליון, לרבות אך לא רק, אסונות טבע, מלחמה, טרור, מהומות, התקוממות, פעולות ממשלתיות, מגיפות, שביתות, הפסקות חשמל, כשלי תקשורת, התקפות סייבר או כל אירוע אחר מעבר לשליטה סבירה של החברה.
14.6 הודעות
14.6.1 החברה רשאית לשלוח הודעות הקשורות להסכם זה או לשימוש בפלטפורמה באמצעות הודעות בפלטפורמה, דואר אלקטרוני לכתובת המקושרת לחשבונך, הודעות SMS, או בכל אמצעי תקשורת אחר. הודעות אלה ייחשבו כאילו התקבלו במועד שליחתן.
14.6.2 כל הודעה מצדך לחברה תישלח באמצעות פרטי הקשר המפורטים בסעיף 15 להלן, ותיחשב כאילו התקבלה רק עם קבלת אישור בכתב מהחברה.
15. פרטי קשר ויצירת קשר
15.1 לכל שאלה, תלונה או פנייה בנוגע לפלטפורמה, לשירותים או להסכם זה, ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעים הבאים:
- כתובת דואר: רחוב השלום 50, מבשרת ציון, 90805, ישראל
- דואר אלקטרוני: [email protected]
- טלפון: 053-5662100
- טופס פנייה באתר: www.zypp.co.il/contact
15.2 החברה תעשה מאמצים סבירים להשיב לפניות בתוך זמן סביר, אך אינה מתחייבת למועד תגובה מסוים.
15.3 לתשומת לבך, פניות טלפוניות עשויות להיות מוקלטות למטרות אבטחת איכות ואימות.
16. שונות
16.1 שפה
16.1.1 הסכם זה נערך בשפה העברית. במקרה של סתירה בין הגרסה העברית לבין כל תרגום של הסכם זה, הגרסה העברית תגבר.
16.2 כותרות
16.2.1 כותרות הסעיפים בהסכם זה נועדו לנוחות בלבד ואין להן כל משמעות פרשנית.
16.3 מערכת יחסים
16.3.1 שום דבר בהסכם זה לא ייצור כל יחסי סוכנות, שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד-מעביד או זכיינות בין המשתמש לבין החברה.
16.4 רישיונות והיתרים
16.4.1 המשתמש אחראי באופן בלעדי להשיג ולשמור על כל הרישיונות, היתרים, אישורים וסיווגים הנדרשים לשימוש בפלטפורמה ובשירותים, בהתאם לכל דין או תקנה החלים.
16.5 תקינות חשבונית
16.5.1 במידה ונדרשת חשבונית מס לצורך ניכוי מס במקור או לכל מטרה חוקית אחרת, על המשתמש לבקש זאת במפורש מהחברה בתוך 14 יום ממועד ביצוע העסקה, ולספק את כל המידע והמסמכים הנדרשים.
16.6 התיישנות
16.6.1 על אף האמור בכל דין, כל תביעה או דרישה נגד החברה בקשר עם השימוש בפלטפורמה או בשירותים תתיישן בתום 12 חודשים ממועד היווצרות עילת התביעה.
16.7 אישור הסכם
16.7.1 בשימושך בפלטפורמה, הנך מאשר כי:
- (א) קראת את הסכם זה בעיון;
- (ב) הבנת את תוכנו ומשמעותו;
- (ג) הסכמת באופן חופשי ומרצון לכל תנאיו;
- (ד) אתה מודע לזכותך לקבל ייעוץ משפטי עצמאי טרם ההסכמה להסכם זה;
- (ה) גילך מעל 18 שנים או שקיבלת אישור מהורה או אפוטרופוס חוקי לשימוש בפלטפורמה.
בZypp, אנו מחויבים לספק לך שירות איכותי, יעיל ובטוח. תודה שבחרת להשתמש בשירותינו.
Zypp ע.פ. 312183478 רחוב השלום 50, מבשרת ציון, 90805, ישראל www.zypp.co.il